Direct Mail

Het is jouw taak om een direct mail op te stellen namens ‘Work that body’, waaruit duidelijk blijkt op welke doelgroep je je richt en wat jouw sportschool onderscheidt van ‘Healthcity’, zonder dat je dit expliciet vermeldt!  Woorden, afbeeldingen, lettertypes en kleurgebruik zijn allemaal belangrijk!! Gebruik internet als basis voor informatie over het schrijven van Direct Mails. Geef ook aan op grond van welke criteria je de brief hebt geschreven.

DIRECT MAIL SPORTSCHOOL IN DOKKUM - UITGEWERKT.DOCX (172592)

 

Recensie

Jij als marketingjournalist! Je hebt het gastcollege van Piet Jan Dijkstra gevolgd. Schrijf hierover een korte recensie voor het tijdschrift Marketingtribune (https://www.marketingtribune.nl/). Aan de orde komen:

1. Korte inhoud
2. Wat betekent dit voor ons als marketeers
3. Aantal voorbeelden
4. Blik op de toekomst
5. Oordeel
6. Iets verrassends?

Uiteraard foutloos en helder geschreven. Tussenkopjes, illustratie. Echt een ARTIKEL. Het moet zo geplaatst kunnen worden. Kijk maar eens op de site. Max 1 A4

SCHRIJFOPDRACHT 2 - RECENSIE SCHRIJVEN - UITGEWERKT.DOCX (99474)

 

Persbericht

Schrijf een persbericht waarin je het evenement aankondigt. Je mag er van alles omheen verzinnen, als het bericht maar wel voldoet aan de vijf w's: wie, wat, waar, wanneer en waarom.

Je kunt het voor feedback mailen naar: elisabeth.post@ndcmediagroep.nl

 

Masterclass Tres

Masterclass Annet van kruining

 

Contact

Portfolio Rosan Waaksma 0650539040 rosanwaaksma@gmail.com